You Plus

NISSAN MAPCARE™

Majte svoje mapy aktuálne

Cesty sa neustále menia a túto zmenu musia odrážať aj mapy, ktoré používame na navigáciu. Ako majiteľ vozidla NISSAN máte prístup k programu NISSAN MapCare™, vďaka ktorému budete mať svoj navigačný systém neustále aktualizovaný a môžete využívať výhody presnejších máp, nových bodov záujmu a ušetriť tak peniaze a palivo. Stačí raz za rok vziať vaše vozidlo NISSAN k najbližšiemu predajcov, kde váš navigačný systém aktualizujú úplne zdarma. Žiadne ďalšie náklady ani povinnosti z vašej strany. Už nikdy nemusíte strácať čas jazdou nesprávnym smerom. A ak budete potrebovať zastaviť, aby ste sa najedli, vybrali peniaze z bankomatu, načerpali energiu alebo palivo, budete presne vedieť, kam ísť. Ponuka je dostupná pre celý rad vozidiel NISSAN so systémom NissanConnect (okrem modelu 370Z a ľahkých úžitkových vozidlo Navara) vyrobených po 1. máji 2016 (resp. 1. júni 2016  v prípade modelu Juke a 1. novembri 2016 v prípade modelu Navara). Z ponuky sú vylúčené vozidlá vyrobené pred 1. májom 2016 (resp. 1. júnom 2016 v prípade modelu Juke a 1. novembrom 2016 v prípade modelu Navara).

 

NÁJDITE SI NAJBLIŽŠIEHO PREDAJCU VOZIDIEL

KOMPATIBILITA AKTUALIZÁCIE SAMOSTATNEJ MAPY

NÁJDITE SI NAJNOVŠÍ PRODUKT PRE VAŠU NAVIGÁCIU

LEAF :

  • Navigácia pre elektromobily NISSAN: Od 2010 do 2015
  • NISSAN Connect 2:  Od  2013 do 2015

 

ENV200 :

  • Navigácia pre elektromobily NISSAN: Od 2014 do 2015
  • NissanConnect 2: Od 2014 do 2015

 

MICRA :

  • NissanConnect 1: Od 2009 do 2013
  • NissanConnect 2: Od 2013 do 2015
  • NissanConnect 3: 2015

 

NOTE :

  • NissanConnect 1: Od 2009 do 2013
  • NissanConnect 2: Od 2013 do 2014
  • NissanConnect 3: 2015

PULSAR :

  • Od 2014 do 2015

 

JUKE :

  • NissanConnect 1: Od 2010 do 2013
  • NissanConnect 2: Od 2013 do 2014
  • NissanConnect 3: Od 20134 do 2015

QASHQAI :

  • NissanConnect Premium 2: Od 2007 do 2009
  • NissanConnect 1: Od 2009 do 2013
  • NissanConnect 3: Od 2013 do 2015

 

X-TRAIL :

  • NissanConnect Premium 1: 2005
  • NissanConnect Premium 2: Od 2005 do 2009
  • NissanConnect Premium 3: Od 2009 do 2012
  • NissanConnect 1: Od 2012 do 2014
  • NissanConnect 3: Od 2014 do 2015

 

GT-R :

  • NissanConnect Premium 3: Od 2009 do 2015

 

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY TÝKAJÚCE SA PROGRAMU NISSAN MAPCARE™ A SAMOSTATNEJ AKTUALIZÁCIE MÁP

 

Mám vozidlo NISSAN vybavené navigačným systémom. Vzťahuje sa program NISSAN MapCare™ aj na mňa?

Program Nissan MapCare™ je dostupný pre celý rad vozidiel NISSAN so systémom NissanConnect (okrem modelu 370Z a ľahkých úžitkových vozidiel eNV200 a Navara) vyrobených po 1. máji 2016 (resp. 1. júni 2016  v prípade modelu Juke a 1. novembri 2016 v prípade modelu Navara). Z ponuky sú vylúčené vozidlá vyrobené pred 1. májom 2016 (resp. 1. júnom 2016 v prípade modelu Juke a 1. novembrom 2016 v prípade modelu Navara).

Ako si môžem objednať aktualizáciu máp, keď sa na mňa nevzťahuje program MapCare™?

Na vás sa vzťahuje program samostatnej aktualizácie máp a máte 2 možnosti.

Môžete navštíviť náš webový obchod NISSAN, avšak mapu si musíte nainštalovať do navigácie sami. Je to jednoduché a postup je priložený ku každému produktu.

Môžete sa tiež objednať k predajcovi, ktorý operáciu vykoná za vás..

Môžem si aktualizovať systém Nissan MapCare™ sám?
Súčasťou programu Nissan MapCare™ je aktualizácia vykonaná predajcom. Predajca musí najskôr overiť, či sa na vozidlo vzťahuje program a podľa toho bude postupovať ďalej. Celý proces je bezplatný.

Koľkokrát môžem získať aktualizáciu navigačného systému prostredníctvom programu NISSAN MapCare™?

Program NISSAN MapCare™ zahŕňa maximálne 3 aktualizácie, a to jednu za rok až do uplynutie 4. roku vozidla.

Kto ma bude informovať, keď bude dostupná aktualizácia prostredníctvom programu NISSAN MapCare™?


V prípade dostupnosti aktualizácie vás bude kontaktovať predajca. Skontrolujte, či ste zaregistrovaní na portáli YOU+ (portál pre zákazníkov spoločnosti NISSAN) a či tam máte uvedené všetky kontaktné údaje. Okrem toho sa môžete sami opýtať predajcu, či nie sú k dispozícii aktualizácie pre vaše vozidlo.

Adresuje program NISSAN MapCare™ skutočné potreby?

Každoročne dôjde k zmene približne 15 % ciest a bodov záujmu. Samostatná aktualizácia máp je obvykle drahá. Spoločnosť NISSAN sa postará o aktualizáciu počas 4 rokov.

Čo sa stane, keď vozidlo predám?

Program je naviazaný na číslo VIN. Preto program automaticky prejde na nového majiteľa, čo zvyšuje predajnú cenu vášho vozidla (v rámci 3 aktualizácií máp do konca 4. roka veku vozidla.)

Kúpil/a som si ojazdené vozidlo so systémom NissanConnect. Ako zistím, či sa program NISSAN MapCare™ vzťahuje na moje vozidlo?

Je potrebné požiadať svojho predajcu o overenie, či sa na VIN číslo vášho vozidla vzťahujú aktualizácie a koľko. Váš predajca tiež zabezpečí vaše zapísanie do systému pre nové aktualizácie.

Ak som zmeškal/a aktualizáciu programu NISSAN MapCare™, môžem počkať 1 rok?

Nie, ak ste zmeškali jednu ročnú aktualizáciu, nebudete mať nárok na ďalšiu aktualizáciu nasledujúci rok.

VÝBER PREDAJCOV NISSAN

Vyberte si obľúbeného predajcu

Spät na kartu vozidla

thumb

Majte, prosím, na pamäti:

Ak máte záujem o cenovú ponuku na ďalšiu údržbu a online objednávku, začiarknite pod položkou Popredajné služby možnosť Online objednávka, čím sa budú filtrovať len predajcovia, ktorí túto službu ponúkajú.

Vyčistiť

Spresnite vyhľadávanie

Disclaimer

Driving is serious business. Only use NissanConnect* services when safe to do so. NissanConnect* service subscription required but is available on a complimentary basis for 2 years from warranty start date (offer may be closed to new customers at any time). Service and applications only available in select European countries and on select Nissan models. Service and applications may be provided by third parties outside Nissan’s control, and are subject to change, suspension or cancellation without notice or liability to Nissan or its agents. Certain remote functions require compatible phone or device, not included with vehicle.  Some features require cellular network coverage. Roaming charges and/or data usage charges may apply.

*For terms and conditions relating to Nissan technologies please click here.